Sjamanisme

Sjamanisme

Dikt (9)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet
wynn

Klokka.

Klokka er et, jeg føler meg lett. Klokka er to, da tusler jeg på do. Klokke er tre, da tar jeg en kopp te. Klokka er fire, da har jeg det...

Startet av wynn

1 15 okt
Svar innen Ådne Aschehoug Aadnesen
Inger Lise, Adm.

The vail thinning

The vail thinning revealing the other side movement behind so vague it can hardly be grasped what lies behind spirits that float through ...

Startet av Inger Lise, Adm.

1 15 okt
Svar innen Ådne Aschehoug Aadnesen
wynn

Å ja, ja det var den jula det... I 1974

Ofte sitter jeg å lurer på om det er min egen skyld at jeg ble så sint på meg selv da silla satt fast i hærsen min. ja det var din skyld,...

Startet av wynn

0 15 okt
Inger Lise, Adm.

Rumi

When I am with you, we stay up all night, When you're not here, I can't get to sleep. Praise God for these two insomnias! And the differe...

Startet av Inger Lise, Adm.

5 6 jun
Svar innen Inger Lise, Adm.
Rita Helmi

Alle

Åh, jul alle familiene alle missforståelser alle brutte løfter alle fyllekuler alle slag alle... brøyter seg veg igjen og igjen de bli...

Startet av Rita Helmi

1 des. 20, 2008
Svar innen gurven
Rita Helmi

Snart er du fri

Stille sitter du der og forteller om alt hva han synes du gjør feil. Dine øyne er klare og din stemme er ren. Du sier at du ikke skjønn...

Startet av Rita Helmi

0 sep. 18, 2008
Rita Helmi

Sov lille venn

Sov lille venn lukk øynene nå, snart er du trygg. La drømmene komme og ta deg med til ditt drømmeland. Sov lille venn, la øynene være lu...

Startet av Rita Helmi

0 sep. 12, 2008
Rita Helmi

ro ro min båt

Ro ro min båt ta meg med tilbake. Tilbake, hjem til min kjære. Ro på jeg lenger etter han, etter hans sterke armer som holder meg trygt ...

Startet av Rita Helmi

2 sep. 10, 2008
Svar innen Rita Helmi
Rita Helmi

Brann

Blodet renner rødt, kroppen brenner alle nerver er spent. Hendene begynner å leve sitt eget liv og ut av kullstiften stormer kronhjorten...

Startet av Rita Helmi

1 sep. 10, 2008
Svar innen Inger Lise, Adm.

RSS

Om

Inger Lise, Adm. Inger Lise, Adm. opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Opprett ditt eget sosiale nettverk!

© 2009   Laget av Inger Lise, Adm. på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte